Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere göre gestaltlmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun site analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize ilave etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, hasılat ve dikkat alanları kabilinden bileğmedarımaişetkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların medarımaişetletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüce etkinliği, amelî maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı takas gerçekten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin aptal plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğmedarımaişetti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle bile artık “ne istersem onu alırım” dönemi serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa radde şanlı rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Malumat ve haberleşme teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değin iş süreçlerini bileğmedarımaişettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Fakat kovuşturulma eden yıllarda internet site çalışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi eden web sitesi sadece üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olgunlaşmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanıtıldığı bir kimlik kartı olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir bap henüz var, o da şu: Web tasarım ve yazılı sınavm çalışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çalışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda serlayıp şirketin temel mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biriyi projenin devran içinde üst patronaj tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da farklı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daima yüzınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine ilişkilı. Yani sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, nihayetinde istenilen payanları vermemektedir.